Havvabaht Bende Ankara’da oturuyorum taa ordan geldim Ramazan beye. Memnunum ancak suan 38.haftamdayim dün kontrolüm vardı ve beni daha hic ntsye sokmadi, cati muaynesi yapmiyorum dedi. 13 Agustos dogumum gozukuyo ve bida kontrolede cagirmadi. O güne kadar olmazsa gelcen yatıs yapip doğumu yaptrcaz dedi. Ne son hafta surekli gitmek, ne nts, nede cati kontrolu yok. Garipsedim ama son dakika degistirmiyorum doktor🤦♀️