cnntmrt2106 merhaba daha 1 haftalık anneyim şehir hastanesinde normal doğum yaptım. Doktorum Ayşe Yılmazdı. Doğumuma kadar istikrarlı bı şekilde ona takibini yaptırdım en memnun olduğum doktor oydu çünkü. Fakat normal doğum da kendi doktorun doğumhanede görevliyse denk geliyor. Ayrıca doktorluk bı durum olmadığı sürece ebeler doğum yaptırıyor. Ebelerden de çok memnun kaldım. Sancımı kendime ait odamda çektim duşa girdim arada ebeler gelip muayene ettiler. Yanına 1 kişi kabul ediyorlar. Ben annemi istedim sancimi annemle beraber çektim daha motive oldum. Pilates topuna kadar odada herşey mevcuttu. Doğum yaptım bebeğimi yanımda muayene ettiler gözümün önünde giydirdiler ve bana verdiler. Bebeğimle normal odaya çıktık. Korkum vardı açıkçası devlet hastanesi hakkında özele gitmeyi düşünüyordum doğum için ama şükür korktuğum gibi olmadı memnun kaldım. İnşallah sizde memnun kalırsınız hayırlı merhametli insanlarla karşılaşırsınız hastanede