nvn-mutlu ben ilk devlete gittim bana diana yazdılar doğum kontrol hapı deli gbi oldum yutarken yutarken sonra bıraktım özele geçtim o da kızdı bunu sana kim verdi bu çocuk olmaması için dedi sonra 3 senee de onda tedavi gördüm bana aşılama tutmaz falan dedi tüp bebek iğnesi kullandırdı ama aşılama yapmadı ama ben düzenli adet görmüyorum doktor hap yazmasın 4 yada 5 ay hiç görmüyorum yani sonra tıp fakültesinde bi doktr var tüp bebek uzmanı ona başladık direk aşılama dedi 1 kere oldum sağlıksız oldu düştü bidaha oldum bu tuttu devlete gidiyorum şuan bu doktor riskli gebelik ve çocuğu olmayanlara bakıyo kalp atışını da dinleyince özele geçicem