Slndfne ben iki park beşik aldım o beşikleri 3-4 yaşına kadar kullanmayı düşünüyorum cnm, o yüzden büyük park beşik seçtim. Oto koltuğu arabamız olmadığı için almadık. Puset de ikiz için çok gereksiz geliyor bana, tek bebiş olsa neyse de zaten puset ağır bir malzeme +2 bebek iki kol dolu olacak hiç kullanışlı değil ve uzun süre kullanılabilecek bir ürün değil max. 6-7 ay galiba hem evde yerim de yok onları koymak için. Puset yerine bebek arabası alacağız bu iki aydır biraz sıkıştık bir dahaki aya veya bebekler doğduktan birkaç hafta sonra alırız diye düşündük hem maddi olarak rahatlarız. Bir de bizim avantajımız iki erkek olması sanırım, o yüzden çok hoşuma giden giysiler hariç hiçbirini ikişer adet almadım farklı aldım ki biri birini öbürü diğerini giyer ama bir kız bir erkek olsaydı mecbur giysi masrafı fazla olurdu. battaniye, tulum, ayakkabı vs… ikişer almak gerekirdi cinsiyete uyması için :)