Bir kere güven duygunuz olsa böyle bir şeyin yollarını araştırmaya girmezdiniz bunu söyleyeyim , diğeri de post açmışsınız durumu düşüncenizi yazmışsınız ve buradaki diğer insanların fikrini istemişsiniz nasıl yapabilirim gibi..
Size sadece evet şu metot ile eşinizi takip edin denmesini mi istediniz tam anlamadım o kısmı.
Çünkü sizinle aynı fikirde olmayanlara karşı (!!!!! )şeklinde bir öfke barındırıyorsunuz .
Buna bir açıklık getirin isterseniz ve insanlarda ona göre yorum yapsın postunuza .