Mervealp Herkese merhaba 36+2 günlük hamileyim dün geceden beri karnımda geçmeyen bi ağrı-sancı çekiyorum ama ne artıyor ne azalıyor sizce doğum sancısı olabilir mi
2oglusannesi Mervealp merhaba canım sağlıcakla kucağına almanı diliyorum. Bende de o şekilde oldu ama o gün çok yorulmuştum ondan da olabiliyor devamının gelmesini bekle yada hastahaneye gidip bi görün
Mervealp Doktora gittim nst de her şey yolunda çıktı doktorum da panik yapma eğer doğum sancısı olsa da gelir doğurursun her şey yolunda tehlikeli haftalarda değilsin artık dedi😅 içim o kadar rahatladı ki 😌