Deletedmom93428 size kötü bir haberim var bir kere dadandılar mı balkonunuza işiniz çok zor, bana güvercin demeyin içimden üç harfliler çıkıyor resmen, 3 yıl uğraştım ben onlarla balkona neler neler bağladım neler neler yapıştırdım yok banamısın demiyorlar ve en kötüsü pislikleri değil her yer bit dolmuştu firma çağırdık 3 defa bütün ev ilaçlandı … en kötüsü bu da değildi evde küçük bebeğim vardı ve hamileydim toksoplazmoz çıktı düşük yaptım( bilmiyordum ki güvercin pisliği bu kadar zararlı olduğunu) eldivensiz ve maskesiz temizlenmezmiş ama onu iş işten geçtikten sonra öğrendik … Allah yardımcınız olsun inşallah en kısa zamanda kurtulursunuz sizde …