Merhaba🤰🏻kaynanam bebeğin bana benzemesini istemiyor gibi,ultrasonda hekim sana(annesine) benziyor dedi ,o gün bu gün sorup duruyor sence kime benziyor ,bende bana diyorum doktorda dedi sana benziyor.
Bu nasıl kafa dengi anlamıyorum,ben annesiyim kime benziyecek 😏 çok saçma ötesi düşünce .
Türkiyede de bu konular varmı acaba,insanın sütünü kuruturlar🤦🏻♀️😂