Herkese merhabalar hanımlar. O kadar güzel bı hamilelik geçirdim ki son haftaya kadar hiçbir sorun yaşamadım. En son arefe günü kontrolüm vardı tansiyonum 14 8 çıkıyordu bı kaç kere ölçüldü sürekli aynı sonra doktor eve gönderdi yükselirse gel dedi. Bayramın 2nci günü akşam gezdik yedik içtik eğlendik bı tansiyonumu olceyim dedim bı baktım 15 8 çıkıyor . Sonra yakınımdaki hastaneye gittim 16 çıkmaya başladı nst ye girdim bebeğin kalp atışları yüksek çıktı tansiyondan dolayi. Sonra hemen doktoruma yazdım o da hemen gel birşey yiyip içme dedi. Gittim tansiyonum bı kol 16 bı kol 17 çıkıyor. Doktor acil sezeryana almamız lazım ikinizin de hayatı riske girebilir dedi. Neyse apar topar beni giydirdiler götürdüler 20 25 dakkanin içinde herşey oldu bitti kizceme Zeynep duruma kavuştum. Bı gün kaldık hastanede bı sorun yoktu ertesi gün sarılığı yüksek çıktı yani dün aldılar umarım bugün çıkar . Benim kan grubum farklı olduğu için sütüm yaramamış bebeğime aç kalmış mamayı da çok az vermistik. Ama olsun .
22 Temmuz 00.29 da kavuştum kizceme. Sormak istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz. Ama siz sormadan ben yinede söyleyim ne kesildiğini ne dikildiğini ne sondayi hiç birşeyi hiç bı şekilde fark etmedim hissetmedim . Aynı şekilde iğneyi de hissetmedim elime takılan damar yolu daha çok acımıştı diyebilirim. Onun dışında sonda çıkarken çok korkmuştum hemşire kendini kasma dedi bir saniye içinde onda çıktı. Ha bu arada hemen çatı muayenesine de almışlardı açıklık için hiç yoktu o da hiç acımadı.. İşte böyle hanımlar bugün 3ncu gün oturup kalkarken kesilen yer hafif aciyor bide baş ağrım var kafanızı ameliyatta cevirmeyin denildi ama ben o kadar soktaydim ki ne yaptığımı bilmiyorum 😊 uzattikca uzattım. Rabbim herkesi kavuştursun yavrusuna ❤️