Mmm333 merhaba ben bir şey sormak istiyordum ben 31 haftalık yani 31 hafta 2 günlük hamileyim ikizlerime ikizlerimin biri çok oynuyor öteki ise diğerine göre daha az hareket ediyor bu hamileliğimin başından beri hep böyleydi nst çekildim düzenli doktor kontrollerime gittim doktorum bir sıkıntı olmadığını ikisinin de gayet sağlıklı olduğunu söyledi ama benim içim hiç rahat değil acaba haftalarim ilerledikçe �çerisi daraldığı için mi bu hareketsizlik sizinki de öyle mi acaba teşekkür ediyorumm şimdiden 🙂