Hanımlar 37+3 tüp bebekle hamileyim. Bugün kontrolüm var. Çok şükür bugüne kadar her şey normal gitti. Bu haftada bile ağrım sızım yok evde işlerimi kendim yapıyorum. Bugün kontrolde doktor bana bırakırsa normal dogumu ya da sezaryeni hangisini kabul edeyim. Normal doğumda bebek strese giriyor kalp yavaşlıyor vs oluyormuş korkuyorum bisey olur mu diye bebeğime.yoksa normal doğum istiyorum.bide tüp bebekle hamile kaldığım için hiç riske gerek yok diyor bi tarafım. Siz neler düşünüyorsunuz