Tosbikella hayır değil. Kesin olarak söylüyorum canım. Belden kasıklara doğru seni durduramayan bi sancı gelmeden doktora gitme. Ben gittim 2 cm açıklık vardı Doğum servisine aldılar bi gün bekledim sancım olmadı. Açıklık da ilerlemedi üstelik nişanımda gelmişti. Suni sanci verelim dediler korktum kaçtım çıkışımı aldım eve geldim sabırsızlık ile sancimin gelmesini bekliyorum 😂