Anneyimmm Kizlar 11.haftadan beri kasik agrim var 16+3 oldum devam ediyo dahada siddetli agrida hep doktora gittim kizdi surekli ultrasona girme dedi acaba normalmi bu agrida kotu bisey olsa kanama leke vs olur dimi bunu yasayan varmi aranizda 😣bide gobegimin altinda bi sertlik oluyo sanki oyle hissediyom o bebek mi acaba
Asdfgh Bebek canm kasıklarında olur sertleşme gibi cok yorucu bsey yapma ayakta cok durma ben kendimi yorunca oyle oluyorum
DuyguMurat Benn 17. Haftaya kadar hamılelıgının basından beri yasadım ama hamd olsun 21. Haftadan sonra tamamen bitti .. bende ılk basta cok korkuyordum sonra doktorum dusuk olacak olsa o agrı basladımı bıtmez dedi o yuzden ıcınızı ferah tutun kanama lekelenme olmadıgı sürece col normal .. tavsıyem yan yatıp belınıze sıcak su torbasıyla destekleyebılırsınız bana cok ıyı gelıyordu..