Kubrakorkut Merhaba lar kizlar otuz üç haftalık hamileyim ama çok istahsizlastim napmam lazım böyle bi sürekli uyuma hâli var ne yapmam lazım korkuyom bebek içimde gelişmez diye
Rabiiakaradas Kubrakorkut normal diyorlar canım bizde 35+2 olduk bende de aşırı iştahsızlık var kilo da verdim ama bebeğimin sağlığı yerinde çok şükür
Kucukfasulye91 Kubrakorkut bende öyleyim ya bu zamana kadar doymak bilmez gibiydim ama şimdi azaldı sırf yemek yemek için yiyorum umarım normaldir 😁
Kubrakorkut Rabiiakaradas Çok sikur canım inşaallah benim bebek de iyidir pazartesi yi iple çekiyorum bakalım teşekkür ederim
Kubrakorkut Kucukfasulye91 Aynen canım inşaallah normaldir çok üzülüyorum bu duruma su bile içmek istemiyorum
Kubrakorkut Kucukfasulye91 enniyisi canım bende yemeye çalışıyorum bakalım rabbim korktuğumuza uğratmasin