Kızlar bugün 40 hftama girdim belirti hiç bir şey yok doktor dedi ki eğer sancı belirti yoksa 40+2 de vajinal fitil ile sancini getircez dedi benim 2.dogumum olcak Rabbim nasip ederse normal. Fakat vajinal fitil olanlar varsa mesela açılma hemen olur mu ne olcak bu konuda tedirginim baya bı ben suni değilmiş bu da önermiyorum dedi suniyi , ama ben kaç gündür uyuyamyrum ya hiç sancı belirtimde yok kızım baya bir nazlı çıktı 🙈