depsizoo çok şükür korktuğum gibi olmadı. Gayet güzel korkmadan girdim. Benim uyuşturma olayı biraz zor oldu. Hiç sakinleştirici istemedim. Gerek kalmadı bile. 11.55 yattım 12.00 bebiş çıktı. 12.35 ben odamdaydım. Herşey yolunda. Benim ağrım oldu bir tık. Şimdi iyiyim çok şükür yürüyorum bol bol. Emzirme biraz zor geldi henüz sütüm tam yok. Bu yüzden mama da veriyoruz.. dua edin gelsin hemen sütüm.