Sysesra sagolun 38+4 de doğum yaptım öncelikle 38+6 da çatı muayenem vardı ama benim kız bekliuemedi sancılarım arttı hastaneye gittik 1 cm açılmam olduğu söylendi eve gidip 5 dk ya bi düşünce gel dendi normal doğuma müsaitmiş çatım kendi doktorum tatildeydi ama hep iletişim halindeydik eve geldim ılık duşa girdim sık sık sancılarım daha çok şiddetlendi geri hastaneye gittik ama üstünden 1 saat geçmiş hastaneye vardığımda 4 cm açılmam vardı sabah 5 e. Kadar sancı çektim 7-8cm açılmam vardı suyumu patlattılar ama o sırada benim nabzım yükseldi bebeğimin kalbi yavaşlamış acilen sezaryene aldılar riske atmamak için bide benim ayağımda pıhtı atmıştı hamilelikte kan sulandırıcı iğne oluyordum onunda etkisi vardı acilen ameliyathaneye götürdüler 5.50 geçe. Kızım doğdu 2.150 gram doğdu şükür hiç bi sorun çıkmadı ama 5 gün hastanede kaldık tedbir amaçlı şükür şimdi 15 günlük olduk ama hacettepe in doktorları iyi ama doğumhanesi berbat hele. Ki doktorunuz izinli tatil. De. Vs ise. Rabbim tüm evlatlarımızı korusun