36 haftalık olduk neredeyse 1 aydır ellerimde çok kötü uyuşma var hiç bişeyi açamıyorum , tutamıyorum sürekli uyuşuk geceleri ellerime jilet batıyo sanki ağlama raddesine geliyorum . Doktorum hamilelikte normal dedi doğurunca geçer dedi ama dayanamıyorum. Şöyle yapsan hafifler yada geçer diyen var mı ? Önerilerinize ihtiyacım var 😭