Lütfen bilgisi olan yardımcı olsun . Dün saat 15.00 da sezeryan ile doğum yaptım . 37+5 bebek 3050gr doğdu solunum sıkıntısı yaşamış doğduktan sonra 4 saat kuveze almışlar oksijen vermişler düzelir diye ama malesef düzelme olmayınca yeni doğan yoğun bakımına yatırdılar . Doktor ultrasonla bakicaz idrarina bakicaz akciğerlerine bakicaz falan dedi minimum 5 gün yoğun bakımda kalıcak dedi emziremiyorum bile görmek yasak günde 1 defa sadece . Başına gelen oldumu yasayan varmı bu durumu lütfen yardımcı olun