aslihanardihan  hastane çantası için yeterlimi bi bezim eksik
Curcu aslihanardihan kendin için ayrı bir çanta mı yapacaksın? Sanırım bu sadece bebek için olan kısmı
Merakettiklerim aslihanardihan İzlediğim bir videoda biberon, yedek kıyafetler zıbın vs de almışlardı ama lazım olur mu yoksa tedbiren yine de konulmalı mi bilmiyorum, benim de ilk gebeliğim tecrübesizim bu konuda.
merveklyc aslihanardihan Yeterli bence yeni doğum yaptım hastane çok sıcak diye sadece beziyle durdurdular zıbın bile giymedi hepsi geri geldi.🙂
Curcu aslihanardihan yani zararı yok bildiğim kadarıyla o yüzden koyup denemek garantici olmak en iyisi bence
Mom789 Ahahhaa ne güzel ay paket paket düzene bak benim valiz gittigi gibi geri eve geldi bir kere açtık icini ben pijama takimi giydim o kadar gerisi komple kaldi kullanılmadan simdi doğum yapsam valla çanta yapmam el kol sallayarak giderim 😂
Curcu aslihanardihan onu da paylaşır mısınız? Fotoğraf olmasa da olur içerik olması yeterli. Ben de fikir edinsem iyi olur :)
Brgl35 kubranuryilmaz bi takim daha koy 5li bence ideal yedek olsun ama 10 lu bitane yeterli diye düşünüyorum
aslihanardihan kubranuryilmaz ben ilk olarak bayanlar ben geldim hastane 10 çıkışını aldım ilk giyeceği o olacak sonra 5li olanı yedek olarak koydum hastaneden çıkarken eve gelirken isimli olanıyla gelsin istedim
Brgl35 Merakettiklerim her ihtimale karşı tedbirli olmakta fayda var fazla olsun az olmasın sonuçta yararı olir zararı olmaz diyr düşünüyorum ☺
sakizagacioneriyor Normal doğum sezeryan doğum değişiyor ihtiyaçlar ben o yüzden daha kapsamlı hazırladım birde evime de uzak hastane tamamen nerde nasıl doğum yapacağına göre hastane çantası içeriği değişiyor