Ben hamileliğim başından beri mide korucu içiyorum onu içmediğim günün akşamı çok kötü oluyordum, süt soda kola sakız elma vs herşeyi denemiştim ama fayda etmedi 1.5 aylık olduğumda doktoruma yalvardım resmen ilaç istiyorum diye oda bana nexıum 40 mg içiyorum her sabah aç karnına gerçekten iyi geliyo şuanda 31+4 ve hiç mide ağrısı çekmedim