Merhaba arkadaşlar. 31+6 haftalık hamileyim. Bi kaç gündür nefes almakta güçlük çekiyorum. Yani normal nefesimi alıyorum ama hiç konforlu değil. Diyaframa, ciğerlere baskı yaptığından normal diye okumuştum ama erken mi oldu acaba diyorum. Şuan tatildeyiz ve baya iştahım açıldığından yedim. Bu sebeple kilo sebebi ile de olmuş olabilir değil mi? Kimler bu durumdan müzdarip? Siz neler yapıyorsunuz ve kaçıncı haftanızdasınız?