Kızlar 2 makinam var aynı marka bu arada bir ama şöyle ki biri 10 sayı düşük çıkarırken biri tam tersi 10 sayı farklı çıkarıyo değeri bende korktum sebebi ki şekerim ünsilindne dolayı alışamadı diye düşüyo zannediyorum düştüğünde bi çikolata bi meyve ağzıma atıyodum ki yükselsin diye normale dönsün diye şimdi aşırı korkuyorum ben buna güvenip hareket ettiysem bi zarar gelir mi ki ya hangisi doğru acaba anlayabilirim yapabileceğim varmı makinaya dair önceden 3 5 oynardı birbirinden farklı ama şimdi çok fazla yeni farkettim aşırı korkuyorum doktora gitmeme 4 gün var bebeğin suyu vs nasıl etkiledi mi diye