MiniMiniKus miniginannesi3 Sol tarafım 3 gündür aşırı ağrıyor Dün öksüremedim bile öyle acıdı 😕 bende telaş yapıyorum ama normaldir herhalde 17 +4 üz bizde
temizelezgi miniginannesi3 18+2deyim benimde ağrıyor. İlk gebeliğiniz ise rahminiz büyüyor bebek boylanıyor falan aslında normal yine içiniz rahat etsin diye doktorunuza görünün
Merveeeeekurt miniginannesi3 düzenli ağrılar normal değil doktoruna bir danış canım.Ara ara gelip gidiyorsa rahim byüdüğü için