Bende hep öyle yaptım şuan gebeyim ama öğreneceğim ay erkenden kan testi yaptık illaki çıkar mantığıyla adetime 2 gün vardı ama çıkmadı ben kendimi harap ettim ağladım zırladım leke gördüm adet oldum sandım 1 hafta sonra şüphelenip yaptım yeni çıktı kanda ve değeri 30 du yani yaşayan biri olarak söylüyorum bence biraz sabret eğer bi bebiş varsa kendi varlığını illaki belli ediyor ama eğer yoksa heveslendiği ile kalıyor insan 10 ay boyunca her ay 7 8 test yapardım 😢 pozitif çıkanlar da olurdu çok farklı bi durum yapma sen öyle