Rumeysare herkesin bunyesi farklı oldugu için farklı etkiler gosterir. Kimisi 1 hafta agrı çeker kimi 1 ay. Dogumun her türlüsü zor olacak ıllakı bn ogluma dogum yaparken normal istiyordum sezaryandan korktugum ıcın ama kafası yukarda oldugunda sezaryan yaptılar. Tabı kı agrı oluyor ıkı gun biraz şiddetli olıyor ama agrı kesıcıler serumlar bır tık iyi gelıyor. Birde agrın acı var diye yürüyüş yapmazsan daha gec iyileşirsin. Ben bir haftalıkken ev süpürdüm snra belım tutmadı daha. 15 gun cocugumu beşiğinden alıp bırakamadım. Yanı dıkkat etmen gerekıyor. 20 gun bebegınle ılgılen sadece iş falan yapma zsten yanında bırılerı olur. Şimdi salı gunu dogumum var gene sezaryan olacak, ilkinden bılıyorım yürüyüş bol, iş yok ☺️ normal dogumda dogum oncesi, sezaryanda da dogum snrası cekılıyor. Ama dayanılmayacak bır sey değil. Stres yapmayın güzel bir duygu 🥰