Oykum_06 benim de 25,26 haftalar da ilişki sonrası kanamam oldu baya kırmızı çok korkmuştum devam ederse Dr giderim dedim tek gördüğüm o kan oldu başkada olmadı ve bebeğin hareketlerini takip ettim eğer hareket olmasa giderim dedim çok şükür bebeğim hareket etti sonrası Bi sıkıntı olmadı iki gün sonra randevum vardı gittim Dr söyledim normal dedi dikkat edin içeri de kanamam var mı dedim yok dedi peki ilişki yasak mı yoo sıkıntı yok devam edebilirsiniz dedi. Bazen oluyor rahim ağzı yumuşamasıdan, yada çok kasarsanz vs. Acilde kan verdim yüksek enfeksiyon çıktı idrar da ondan da şüphelendm. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Ama sizn yinede takipte kalın devam ederse kanamanız durmayın gidin dr