ErsinazYlmaz cnm bnde cok zayıfım 1.68 boyum 51 kilo hatta hiç karnım yoktu bebek hareketi cidden cok farklı şuan bagırsak mı bebek mi ayırt ediyorsun o haftalarda bu pek mümkün değil 20-21 de ben hissettim eşim bile hala zar zor hissediyordu 2 haftadır artık eşimde cok rahat hissediyor ve görünüyor kıpırtısı. Yani bebeğin mutlaka hareket ediyordur ama o senin hissetmeyeceğin kadar küçük ve az hareket ediyor 18 den sonra hissetmen normal ve o dönemde bile sayısı cok az.biz şuan 23+4 şuan bile belli zamanlarda hareket ediyor öyle her an değil.