Beyzanuryhnn Yeni doğan bebekler için bebek yağı kolonyası felan aldınız mı yada kullanan var mı 😊 bu konuda hiç bir bilgim yokda🙈 ve yeni doğan bebekler için bakım ürünü olarak neler aldınız
Aylin2011 Beyzanuryhnn kolonya kullanmadım 2 yaşından sonra başladım kızlarıma bebe yağı kullanıyordum ikizlerime vücut losyonu almayı düşünüyorum daha etkili olduğunu farkettim
Mavi87 Beyzanuryhnn bakım olarak vücut losyonu aldım. Bebekyağı önerilmiyormuş, gözeneklerini tıkıyormuş. Şampuanda köpük olandan aldım önerilen o canım
1anne-2bebek Beyzanuryhnn bübchen in bebe yagını ve süt losyonunu aldım. Gayette güzeller. Oglum var 3 bucuk yasında süt losyonunu banyodan snra ona da kullanıyorum hatta kızarıklıkları var isilik gibi iyi de gelıyor. Güzelde kokuyor
Kykcirem Beyzanuryhnn Ay ben de çok bakıyorum nivea bayb set halini gördüm nasıl acaba kullanan var mı
Nilduru Beyzanuryhnn mustelanın saç ve vücut şampuanı ile losyonunu aldım. Bir de bephantolun pişik kremini. Yenidoğan bakımı için bu üçü yeterli. Yağ yerine losyon kullanımı tavsiye ediliyor kolonya ise kesinlikle tavsiye edilmiyor kokulu deterjanlardan dahi uzak durulmalı yenidoğan ürünlerinde.
sedaa_aa Beyzanuryhnn bebek yağı önerilmiyor kolonya da kullanmadım. Olayın kullanabilirsiniz ben Johnson’s baby bedtime losyon kullanmıştım çok güzel pişik kremi ve şampuan olarak da sebamed kullandım gayet memnundum. Islak mendil olarak uni baby ıslak havluyu tek geçerim
BeyRah Beyzanuryhnn weleda ürünlerini araştırmanı tavsiye ederim. Doğal ve temiz içerikli. Araştırdığında kesinlikle bu diyor insan 🤗 ben onun ürünlerini kullanmayı düşünüyorum 🥰