Eliffgngr Kızlar bebeklerinizin kıyafetlerini kaçıncı haftada yıkadınız? Bide yumuşatıcı kullandınız mı ?
kelebeklerdeniz23 Eliffgngr ben de koydum valla güzel koksun diye ağır bi kokusu yoktu zaten baby me marka. 27.haftada yıkayıp ütüledim dolaba yerleştirdim
BelisinAnnesi Eliffgngr ikinci bebeğim 39 haftalığım . Evet Dalin bahar ninnisi yumuşatıcı aşığım ona resmen . Evin heryerini kaplıyor . Kızımın dolabını her açtığımda içime içime cekiyorum kokuyu. Oğlumunda herseyini yıkadım onunla ütüledim ve hazırız Allah’ın izniyle 🤲😇
Sulegorkemakyol Eliffgngr 21+5 olduk ufaktan bu hafta başlıycam 3 yaşında birde kızım var yıka ütüle falan benim için kolay olmuycak çünki kızımda 24-25 haftalarında başkamıştım
Eliffgngr beyza1234 bende emin olamadım. Koyulmuyor diyorum anneme kızım olur mu güzel koksun diyor 🤷♀️
nurozcan 32de başladım 4-5 günde bitti. Alerji durumu olmaması için yumuşatıcı kullanmadım sıvı deterjan omo baby parfümsüz kullandım hiç koku yok çamaşırlarda. Doğunca inşAllah kendi kokusu siner ☺️
Edahmm Eliffgngr uni kullandım hem deterjan hem yumuşatıcı 37 de yıkıdım şuan 38+3 üm 3 gün sonrada doguruyorum ☺️Yıkadıgım günde çantamı hazırladım 👼🏼💙