Nutellaaaa Anneadayii22 13 oldum ama ağrılı geçiyor birazcık bebiş büyüyor sanırım ondan ve ara sıra mide bulantisi yokluyor falan 😁
mom076 Anneadayii22 benim kabızlık başladı . Bide prilam kullanıyorum bulantımı kesmişti ama iki gündür yine hafif hafif bulantılar yaşıyorum ama iyi çok şükür güzel geçiyor . Bakalım 3 ağustosta kontrolümüz var inşallah cinsiyet öğrenebiliriz
Semanurozgan Anneadayii22 Dünden beri kahverengi lekenmem var bugünde biraz kırmızıya dönük geliyor acile gittim progestana devam dedi başlarından beri düşük riskim var inşallah bu günleri atlatirsam başka birşey istemiyorum Allah’ın izniyle
Mom566 Bel ağrısından tut ki kasık rahim ağrısı karın ağrısı ne ararsan bende var maşallah 😄 normal mi değil mi anlamıyorum
Nutellaaaa Mom566 valla ben dayanamadım bi gün kalktım acile gittim bebiş iyiydi enfeksiyon vardır belki ondandır dedim hicbiseycik çıkmadı normal dedi doktor
Mom566 Nutellaaaa keşke bende gidebilseydim devlet hastanesine güvenemiyorum özelde burda 1 tane aradık gelme doktor yok dedi 😄😄 yani en azından içim rahatlardı
busrahnm-95 esratpl doktorum 12+1 de tahminini söyledik erkek dedi 🥰💙 15.haftada kesinleşiyor bizde 12+6 olduk 🤰🏻😌
Mom566 esratpl yaaa maşallah maşallah hayırla kucağınıza alın inşallah 2022 senesi sanırsam kız senesi😄😄😍