Gunessssmm Ben 7 bucuk aylıgım beş ay ölmicek kadar yedim hep kustum 4 kilo verdim 6 ayda geçti 7 de geri geldi hep zofer kullandım kesinlikle alın ayakta kalabildiysem onu yedikten sonrasında kaldım . Ama çok kullanmaktada zarar warmıs doktorum tansiyon yapar dedi bebek için zararlı dedi iki kutu bitirdim üçüncüde yarım kaldı sonra prilama geçtim tekrardan