Barlascemom Bende 30. Haftadayım yaklaşıl 20 25 gündür böyleyim çok ama çok yanıyor gündüz bile bende buz dolu soğuk kova yapıp içine sokuyorum anca ferahlıyorum hatta öyle uyuya kalıyorum doktoruma sordum hormon değişikliğinden dedi yapıcak hiçbirşey yok 😔