Kizlar merhabalar benim gebelik şekerim sınırın biraz uzerinde cikti. Doktorum sabah ac karna aksam yemekten
1 saat sonra tok karna ölç dedi. Ama bazi hamileler sabah ac kahvaltidan sonra. Birde aksam yemeginden önce ve sonra tok karna olcuyolar galiba. Ben yanlis mi yapiyorum acaba sekeri olanlar nasil olcuyor.