Ezgileta ben bi sabah uyandığımda ne bulantı, ne koku hassasiyeti ne de göğüs ağrısı.. hiç biri yoktu. Ve birden böyle aniden geçmesine şok olmuştum. Bana herşey iğrenç kokuyordu, kalkıp herşeyi koklamaya başlamıştım🤣 hepsi normal kokusunda olunca ağlicaktım mutluluktan 🤣 şuan 35+4 deyim. Çok şükür hiç bi sıkıntımızda olmadı.