Kızlar ben de doğurdum çok şükür erkn gelsin istedim hep 37 38 gibi kızım annesini dinledi 🙂Gece saat 3.30 da uyurken suyum geldi şok oldum beklemiyordum gece yatarken sancım yoktu bile karnım sertleşiyordu sadece. Gece 4 te hastaneye geldik evde duş aldım biraz duşta hareket yaptım. Hastaneye geldim 3 cm açıklık vardı ama sonra pek ilerleme olmadı. Düşüşün saat 8 de 3.5 tu hala. 5 cm olunca epidural aldım onu alınca çok rahatladım tavsiye ederim yoksa dayanamıyordum sancılarım çok yüksekti suni sancı almadım. 15.15 de de kızım Ahsen Elam dünyaya geldi. Ben çok zorlandım ıkınırken ve sancıları karşılarken o ayrıntıya girmeyeceğim çok acılıydı. Hepinize hayırlı doğumlar olsun inşallah 😊