prensesannesi_34 Kubra_baydar amin insallah rabbim hepimize saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah 🥰🤲🏽
kubratopal35 Ervam_123 yok şükür.İlk doğum sezaryen olmuştu erken doğum makat geliş sebebiyle.Bu da öyle olacak o yüzden 🌸