Prensesiminyolculugu Ytugcek yani bir solukta çıkması kolay değil sanki ama güzel isim yani alışkın olmadığımız için de olabilir söyledikçe alışıla bilir
Aysun3401 Ytugcek sağlıklı olsun da önce eşim dedi göktuğ sonra vazgeçti ama benimde hoşuma gittiği için koyduk az kaldı çok şükür kucağımıza almaya Allah’ımın izniyle 🥰🤲
Ytugcek Aysun3401 amiin :) bizimki doğdu 22. Gün bugün :) en geç 1 ay sonra nüfus cüzdani çıkması lazım, vakit kalmadı :)