Kızlar gecen hafta 33+5 te nst de sancım ve 1 cm acıklıgım cıkmıstı. Doktorum nidilat tablet ve progestan fitil basladı sancıları bastırmak ıcın. Suan 34+5 olduk 1 haftadır evde istirahatteyim ama bu aksam sankı belıme ve genıtal bölgeme doğru bıcaklar batıyor bu sancımı acaba doğum olabılırmı😢