GlinGlerAs
Selam herkese
Son regl tarihime göre 12 haftalık hamileyim fakat baştan beri 6 gün önden gidiyor yarın ikili tarama testi var cinsiyetini öğrenebilir miyim siz kaçıncı haftanızda öğrendiniz teşekkürler 👩👦👩👧
GamzeArba
12+4 de öğrenmiştim canım ben ☺️ Allah gönlüne göre hayırlı evlat versin 🤰🏻🙏🏻
GlinGlerAs
GamzeArba amin inşallah sizinde
HseyinSedefoban
Ben de ikili tarama testinde sordum cinsiyeti bakayım bi söylerim dedi baya bi inceledi erkeğe benziyor ama bakalım dedi şuan 17. Haftanın içindeyiz gidip birdaha soracaz bakalım ne diyecek ☺️☺️🤰