38+6 olduk bir hafta önce doktorumuz on gün içinde olur dedi. Gelen yok belirti yok sadece bacaklarımda ve kasıklarımda adet sancısı gibi sancım oluyor o kadar dahası yok. Yarın kontrolümüz var bakalım doktor ne diyecek. Çatı muayenesi yapacak. Nst de sancım çıkacak mı merakla bekliyorum. Her yerimde isilik oldu kaşınmaktan bi hal oldum. Bazen beklemek yerine sezaryen olsun geçsin diyorum siz ne düşünüyorsunuz?