Selver90 Ayseyyy 32+5 olduk canım nerdeyse herşey alındı tabi ben biraz şanslıyım ilk oğlumdan kalma bir sürü giysimiz var sadece hastane çantası için yeni kıyafetler aldım onun haricinde ihtiyaç oldukça Alicam hepimize Allah kolaylık versin
PurpleTail Ayseyyy 31+2 olduk..odası hazır gibi.. kıyafetler de tamam ☺️ Sadece deterjan, şampuan, kremlerbu tarz şeylerimiz kaldı… sizin nasıl gidiyor?
Ozlemcyln Ayseyyy ilk oğlum 5aylıkken hamile kaldığım için şuan sadece çıtçıtlı body almam gerekiyordu onlarda bugün geldi başka eksiğim yok 😂 ilk oğlum 12 aylık ikincisi 31haftalık 😂
defnosunannesi_ Ayseyyy 32 .hafta herşey tamam yıkadım utuledim çantalarında hazırladim ne olur ne olmaz erken gelesi gelir birde hazırlıklı olayım dedim
Ayseyyy Selver90 ihtiyaç oldukça almak gerçekten iyi herşeyin fazlasına gerek yok Allah hepimize kolaylık versin bu sıcaklarda hamilelik çok zormuş 🥴
Nelmali Ayseyyy haftaya tayin durumları belli oluyor kıyafet ve beşik dışındaki her sey ondan sonra hallolacak insallah simdilik bütün alınanlar bir bavulda tayinin çıkıp çıkmayacağını bekliyor 😅 33ten sonraya kalacak bizimki 🙄
U-E Ayseyyy bizde 32+6olduk şükür herşeyini aldık valizide hazır yıkadım ütüledim hazırladım erken gelirse diye inşallah erken olmasında🙏😂