mom073 Arkadaslar hava çok sıcak surekli klimalı oradayım ve artık basim ağrıyor..Burnum tikanik başımda ateş var gibi sanırım sinüzit..:(Doğal yollarla nasıl çözebilirim..
mhlady_2021 mom073 günlük su alımınızı arttırın kesinlikle. Klimalı odada susadığınızı hissetmezsiniz. Tabiki havasından sesinden de rahatsız olursunuz. Ama suyu ne kadar az içerseniz baş ağrı olsılığınız artar
Nesvol 1 su bardağına kaynamış ılımış suya tuz ve karboonat atıp burnunuza çekin rahatlatıyor biraz bide ekstra nane yağı koklayın ama sadece koklayın sürmeyin cilde