Deryaerbil kesinlikle ya gebelik aşağıya yukarı aynı belirtiler spesifik durumlar için doktorla ile görüşülmeli..Bebek büyüyor rahim gelişiyor biz de ağrıya dyanaacgiz artık az dha sabır..Cok çok sizi rahatsız etmiyorsa sorun yok ama aşırı ise doktora sorun..Ben de bayramın ilk günü öyle oldum doktora yazdım.parol al ılık duş dedi bir de üşütme dedi