Deryaakan Sevgili anne adayları kız bebekleri için ne isimler düşünüyorsunuz ? ben Ahsen, ilayda, Eylül ve Ela düşünüyorum ama karar vermek o kadar zor ki 🥰
zeytinkiz Deryaakan Eylül o kadar cok var ki ben vazgectim 😟 2020 senesinde ilk 6. Sırada Eylül ismi cok koyulan isimlerde 🥴
Didemcet Deryaakan 31. Haftamda Mavi💙de karar kıldık ama çok beğendiğim isimler arasında Sahra, Gece, Ada, Doğa vardı.