Merhabalar. Akşam 5ten beri rahimde baski ve ağrım var geciyo tekrar giriyo. Bugün nerdeyse gep yattim iş falanda yapmadim. Hala arada giren ve yerimden zıplatan bir ağrı. Son haftalara doğru kızımın hareketleri azalmıştı. Ama şuan cok hareketli ve sürekli bir yere toplanıyor. Endiselendim acaba hastaneye gitsemmi. Nişan yada suyum gelmedi.