Gulsah41 Kızlar isme bir türlü karar veremiyoruz ne kadar zormus ya 😞 Aklımızda olan isimler ipek, ahsen ipek, gülce , ayşe sizce hangi isim daha güzel
Ilkayy Gulsah41 işinize karışmak gibi olmasın ama bu isimler biraz eski daha güzel moderen isimler bulabilirsiniz benim kızımın adı lina mesela liva var Aden yağmur böyle değişik isimler düşünürseniz
[silindi] Gulsah41 hepsi cok guzeller hem klasik hem sadeler cok severim ama tek ahsen bence en guzeli😊
Zhraagk Sadece şunu söyleyebilirim öyle bir isim koymalısınızki çocuğunuz ahirette bana bu ismi neden koydunuz demesin. Çünkü anne ve baba çocuklarına koydukları isimden sorumlu olacaklar 😊 Bunun dahi hesabı olacak 😊
Gulsah41 Zhraagk anlamı güzel olan bir isim konulmali diye biliyorum yani illa Kuran da geçmeli diye bir sart yok o şekilde biliyorum yanlışsam duzeltebilirsiniz😊
Zhraagk Gulsah41 tabiki doğru söylüyosunuz 😊 ama benim kendi fikrim Kuran-ı Kerimde geçmesinden yana oğlumun adı ömer ali ikincisi kız olursa amine erkek olursa ebubekir düşünüyoruz 😊 tabiki anlamı güzel isimleri koyan annelere babalara saygım sonsuz 😊