14+6 haftalığım polikistik over sendromluyum çatlatma iğnesiyle hamile kaldım ilk haftalarda kahve leke geliyordu ve kesilmişti şuan hala geliyor acile gittim adet kanı olarak gelirse acil olarak gel demişti doktor bugün çamur şeklinde koyu kahverengi akıntı geldiğini gördüm yoğun bir şekilde benimle aynı durumu yaşayan var mı