Sancım var açılma yok kızlae bebek de 4200 müş 41 haftaya kadar sürem var çarşamba yatış olacak ikinci çocugum hiç açılması olmayıp da suni sancı yiyince açılması olan varmı yoksa boşa mı beklerim sezeryanı kabul mü etmeliyim çarşamba günü ikinci çocuk diye normali denemek istiyorm çünkü