HaticeYldz çokaz bir kanama oluror birde ağrı oluyor ama ağrı kesici ile geçicek bir ağrı bir hafta falan antibiyotik kullanıyorsun zaten enfeksiyon çok önemli.23. Hafta ve 34. Hafta sancılarım oldu nst de çıkyordu zaten.fazla ayakta kalmayak bugünleri gördüm inşallah sizind bir sıkıntı olmaz.